Brändikäsikirja

- työkalu yrityksen visuaalisen ilmeen suunnitteluun ja yhtenäistämiseen

Luo selkeä, tunnistettava ja yhtenäinen brändi

– verkkosivuja ja kaikkea muuta viestintää varten

Tarvitsetko verkkosivujen suunnitteluun selkeän visuaalisen linjan? Haluatko, että logot, värit ja typografia näyttävät ammattimaisilta – ja että ne toistuvat yhtenäisesti somepostauksissa, esitteissä ja diginäkyvyydessä?

Brändikäsikirja on yrityksesi graafinen ohjekirjapohja, joka kokoaa yhteen kaiken oleellisen brändi-identiteetistäsi, visuaalisesta ilmeestäsi ja toimii tärkeänä työkaluna verkkosivujen tekijälle, graafiselle suunnittelijalle ja koko tiimille. Helppojen kysymysten avulla voit määritellä yrityksellesi selkeät raamit. Brändikäsikirja on kuin mikä tahansa työkirja – siinä on valmiit kohdat täytettäväksi.

Mitä brändikäsikirja sisältää?

Brändikäsikirja on saatavilla kahdella eri versiolla – Word- ja Canva-pohjainen.

Word -pohjaa voit muokata MS Office Wordillä tai Google Docsilla. Ohjelmat ovat graafisilta ominaisuuksiltaan hieman rajoitetut ja tästä syystä myös käsikirja on muotokieleltään yksinkertaisempi.
Canvan suunnittelumalli toimii Canvan omassa ohjalmassa ja siinä on enemmän mahdollisuuksia muokata Brändikirjaa visuaalisesti sellaiseksi kuin haluat.

Molemmat versiot kuuluvat samaan pakettiin ja voit itse valita, kumpaa käytät. 

Tilaa nyt brändikäsikirja hintaan 29 €

Brändikäsikirjan tilaamalla ja täyttämällä saat – 10% alennusta verkkosivuston suunnittelusta, kun tilaat uudet verkkosivut Verkkosivuton kautta.

Oletko jo liittynyt ilmaiseen verkkokouluun?

Opi, kuinka valjastat verkkosivustostasi 24/7 myyntitykin, joka tekee rahaa silloinkin kun sinä nukut.

Saat joka viikko yhden oppitunnin, jolla parannat mahdollisuuksiasi saada lisää asiakkaita ja myyntiä! Oppitunnit ovat suunniteltu erityisesti pienyrittäjille.